Nemá prosím někdo doma navíc aktivační kod na PM na zkoušku. Uvažujeme o ročním ale chtěli by jsme nejprve vyzkoušet. Děkuji
Premium na zkoušku
#3
Publikováno 16 červenec 2016 - 22:11
#4
Publikováno 12 říjen 2016 - 11:43
Ahoj, mám problém s aktivací premium na zkoušku. Dostal jsem z geocaching.com mail za to, že jsem v neděli nalezl Earthku tak mi dávají na měsíc na zkoušku Premium účet, pokouším se ho aktivovat ale vždy to skončí na bodě 2 viz obrázek. Karta je aktivní pro platbu na internetu, účet běžně používám ale prostě vžd to skončí zde.
Může někdo poradit
Díky
#5
Publikováno 12 říjen 2016 - 11:52
Ahoj, mám problém s aktivací premium na zkoušku. Dostal jsem z geocaching.com mail za to, že jsem v neděli nalezl Earthku tak mi dávají na měsíc na zkoušku Premium účet, pokouším se ho aktivovat ale vždy to skončí na bodě 2 viz obrázek. Karta je aktivní pro platbu na internetu, účet běžně používám ale prostě vžd to skončí zde.
Může někdo poradit
Díky
tomu nějak nerozumím, oni ti dali PM ZADARMO na zkoušku a ty ho musíš zaplatit?
Rumunská anabáze 2009, Eurocaching Tour 2010, Eurocaching Tour 2011, Balt Cache Tour 2011, Oslo Cache Tour 2011, Balkan Caching Tour 2012, Euro Caching Tour 2013, Balkan Caching Tour 2014, Euro Caching Tour 2015, Hajastán 2016, Sakartvelo 2017, Azərbaycan 2018, Transilvania GeoQuest 10 (Alba Iulia 2018), Balt Cache Tour 2019, Expedice Nový Bor 2020, Go East! 2020, Dobytí jižního pólu 2020, Expedice Ísland 2021, Go East 2022, Go West 2022
#6
Publikováno 12 říjen 2016 - 11:56
Je to divný musím zadat číslo karty ale faktura je na 0,-Kč s tím, že po 30. dnech můžu odmítnout automatické prodloužení
#7
Publikováno 12 říjen 2016 - 12:19
Dopadla jsem úplne stejně jako mirekmuller89 - konec u bodu transakce 2
#9
Publikováno 12 říjen 2016 - 12:40
To jako, že když za 29 dní člověk zapomene důrazně napsat, že žádný PM nechce, tak ti automaticky seberou z účtu, kterej si preventivně vzali, předpltný na rok, jo? Tak to je fakt dobrý, ba čím dál tím lepší . No, aspoň začali celkem nepokrytě dávat najevo, co jsou zač .
#12
Publikováno 12 říjen 2016 - 13:56
Ahoj, mám problém s aktivací premium na zkoušku. Dostal jsem z geocaching.com mail za to, že jsem v neděli nalezl Earthku tak mi dávají na měsíc na zkoušku Premium účet, pokouším se ho aktivovat ale vždy to skončí na bodě 2 viz obrázek. Karta je aktivní pro platbu na internetu, účet běžně používám ale prostě vžd to skončí zde.
Může někdo poradit
Díky
Tohle vypadá, že jsi někde během procesu nepotvrdil nějakou podmínku.
#13
Publikováno 12 říjen 2016 - 14:02
Xiaomi Redmi Note 10 Pro => Locus 4 gold, WhereYouGo, Mapy.cz ; Samsung J5 (iGo navi) ;
GeoGet (+Stator)
Moje statistika na Geocaching.com
#14
Publikováno 12 říjen 2016 - 14:18
Myslel jsem to tak, zda tam není na nějaké stránce souhlas v podobě "zatržítka".
#15
Publikováno 12 říjen 2016 - 14:19
Tak nevím na účtu mám několikanásobě více než co chtějí za roční PM a stejně nic
#16
Publikováno 12 říjen 2016 - 14:21
Ano, podmínkou PM na zkoušku je zadat číslo karty. A jistě tušíte proč. Hodně lidí totiž neví, že pokud nechce v PM pokračovat, MUSÍ si automatické pokračování zrušit v profilu. No a to číslo karty slouží k tomu, aby těm, co to nevědí, mohli pěkně na konci PM na zkoušku strhnout z té karty roční poplatek.
Holt se musí číst podmínky.
#17
Publikováno 12 říjen 2016 - 18:11
Pro uplatnění zkušebního PM neni potřeba vkládat kartu nebo podobně. Kod pro Zkušební PM se vkláda na stránce zde: https://www.geocaching.com/freetrial/
Jediné dvě informace, které je třeba uvést jsou od koho jsi získal PM a kde si prvně slyšel o Geocachingu. Neni v tom žádný háček a nikdo nikomu nic strhávat automaticky nebude :-).
Zaseknutí na bodě 2 je z toho důvodu, že kod vkládáš do špatné kolonky na špatné stránce webu geocaching. Zmiňovana kolonka je určena pro kod dárkového PM ve smyslu, že si např. u nás v obchodě koupiš PM na rok - po zaplacení posíláme kod, který v kolonce uplatníš právě v kroku 2.
Zkušební PM budeme opět zde na GC.CZ rozdávat v průběhu října.
#18
Publikováno 12 říjen 2016 - 19:37
Tak ten můj odkaz přišel mailem a vypadal jinak. Chtělo to fakt číslo karty a fakturační údaje s tím, ze faktura je na 0 EUR a že po uplynutí 30 dnů se automaticky strhne členství. Ale žádné kódy, nic... No a při potvrzení to skončilo tím zásekem, jak uvádí na obrázku mirekmuller89... Tak snad nezaspím, až se "zkušebka" bude rozdávat tady
#19
Publikováno 13 říjen 2016 - 0:40
Tak jsem svou lámanou angličtinou napsal na support na který mě to odkazovalo a světe div se :-D přišla omluva, že se jedná o chybu o které vědí a na které se pracuje a jako omluvu mi dávají 7 dní PM a poté mohu znovu žádat o 30 dní trial tak se to vyplatilo napsat prostě líná huba ..... ;-)
#20
Publikováno 13 říjen 2016 - 7:03
Tento příspěvek byl upraven od von Bronin: 13 říjen 2016 - 7:06
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů